Llibre Twitter

Tecnocampus

Nota de premsa

ÈXIT DEL DIA A LA NIT: LLIBRE TECNOCAMPUS | Creat el 06/11/18 i revisat el 16/12/2018, font: responsable de comunicació de Llibre Twitter

El “llibre tecnocampus” aconsegueix 500 vendes en 24h

El “llibre tecnocampus”, producte estrella de l'empresa catalana Llibre Twitter, acaba d'aconseguir un récord de vendes. Concretament, 500 unitats en menys de 24h.

llibretecnocampusCEO
Maurici Fernández, CEO de l'empresa Llibre Twitter

L’empresa Llibre Twitter, que es dedica a la venda de llibres personalitzables que recopilen els millors tuits d’usuaris o de hashtags de la xarxa social Twitter, ha llençat al mercat recentment un nou producte: el llibre tecnocampus. Es tracta d’un llibre que recopila tots els tuits destacats que contenten el hashtag “#tecnocampus”. 

L’èxit que ha tingut en les primeres 24 hores d’estada en la botiga online de Llibre Twitter ha sigut tan gran que ha passat a convertir-se en el seu producte estrella, posicionant-se com el producte més venut de tots. 

Vols descobrir de quin producte estem parlant?

Tot allò que més t’agrada . En un sol llibre.

Què opinen els clients sobre el llibre tecnocampus?

Segons l’enquesta realitzada aquest matí a 30 clients de Llibre Twitter, el llibre tecnocampus ha tingut molt bona rebuda i s’ha valorat amb una mitjana de 4’7 punts sobre 5. Per tant, la satisfacció per part dels usuaris és elevada. A més, confirmen que és possible que repeteixin la compra amb la finalitat de regalar el producte a familiars o amics, aprofitant que s’apropa Nadal.

“Estem treballant molt dur per satisfer la gran demanda”

Maurici Fernández, CEO de l’empresa Llibre Twitter, ha afirmat “estem treballant molt dur per satisfer la gran demanda” en l’entrevista que ens ha concedit aquest migdia.

Segons confirma, l’augment de la demanda de “llibre tecnocampus” els ha agafat una mica desprevinguts. No obstant, l’esforç de tot el seu equip està aconseguint que les comandes arribin als clients en el període de temps previst. 

Per tant, l’impacte de l’èxit ha repercutit en tota l’empresa, obligant-los a reforçar la producció i la logística per aprofitar al màxim aquest auge de beneficis. 

Contacte

Per a més informació, contacti amb nosaltres

contacte@llibretwitter.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *